Veelgestelde vragen

Bestellen en leveren

Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

  • Onze levertijd is als volgt: op werkdagen vóór 22:00 uur besteld, wordt binnen 1-3 werkdagen verzonden. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

  • Dit kan helaas niet meer als de order al in behandeling is genomen en waarschijnlijk al is verzonden. U kunt de order alleen via e-mail annuleren (mits dit nog niet is verwerkt) en dan een nieuwe bestelling plaatsen.

Waarom moet ik bezorgkosten betalen?

  • Wanneer u een bestelling plaatst via de webshop, wordt er een pakketdienst ingehuurd om de orders op te halen en te verwerken. Deze rekent hiervoor kosten. Het pakket gaat eerst naar een sorteercentrum in onze regio, dan naar een sorteercentrum in uw provincie en vervolgens naar uw huisadres.

Hoelang duurt het voordat ik mijn track & trace-link krijg?

  • Het pakket wordt ingescand in het sorteercentrum van de Post. De e-mail met de track & trace-link wordt dan automatisch verstuurd zodra dit daar is verwerkt.

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn pakket?

  • Stuur uw pakket binnen de retourtermijn van 14 dagen en volg onderstaande instructies:
  • Stuur een e-mail naar info@victoria-grace.eu met daarin uw ordernummer, uw naam en de artikelen die u wilt retourneren. Graag horen wij ook wat de reden van retournering is om onze producten zo te blijven verbeteren.
  • Plaats het artikel, indien mogelijk, in de originele verpakking en zorg ervoor dat ons adres goed leesbaar is, bijvoorbeeld door deze op een A4 te schrijven en op de doos te bevestigen. Ons adres is: Victoria-Grace Solitudolaan 124 1096DS Amsterdam
  • Het totale bedrag van de geretourneerde producten zal worden teruggestort, mits het product in goede orde is ontvangen.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

  • Als de track & trace van het retourpakket aangeeft dat het bij ons is bezorgd, kan het 14 werkdagen duren voordat dit bij ons is verwerkt. Als het retourpakket bij ons is verwerkt, wordt het aankoopbedrag binnen 5-7 werkdagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij die is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling.

Te laat retourneren:

  • Mocht u het artikel niet op tijd kunnen terugsturen en kan niemand anders dit namens u doen, licht ons dan alstublieft in tijdens deze periode en binnen de geldige retourtermijn. Dan zijn wij vooraf op de hoogte en hebben wij hier uiteraard begrip voor. Stuurt u het pakket naar ons op buiten de wettelijke retourtermijn, dan kunnen wij uw retourpakket helaas niet aannemen en moeten er andere stappen worden ondernomen.

Hoe kan ik mijn artikel ruilen?

  • Dit is mogelijk door middel van een aanvraag per e-mail, waarna wij het gewenste artikel na ontvangst van het oude artikel bij u kunnen laten bezorgen.

Ik heb een defect item ontvangen, wat nu?

  • Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hiervan te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.